Halong Bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Claudia 007 - WaarBenJij.nu Halong Bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Claudia 007 - WaarBenJij.nu

Halong Bay

Blijf op de hoogte en volg Claudia

12 Oktober 2014 | Vietnam, Hạ Long

Vandaag om 8 uur vertrokken want 4 uur rijden naar HA long Bay. Schijnt een van de 7 wereldwonderen te zijn. Nou het was prachtig, de tijd is omgevlogen, de boot was waanzinnig mooi, verzorgd en de lunch hemels!
We waren met 8 personen en de reisgids was een heel dedicated person genaamd Huang.
Er is ook een james bond opgenomen en we warden in een roeibootje rondgevaren om te genieten van de baai echt stil en waanzinnig mooi.
De weg er naar toe verwonderd over de smog die overall hangt. Dacht dat na Hanoi dat wel schooner zou zijn, niet dus.
Echt genoten van deze prachtig verzorgde tour.
Hierna zijn we de soep gaan eten waar elke Vietnamees voor in de reis gaats staan, Pho. Ik heb me voorgenomen om terug in NL vietnamees te gaan eten...

• 13 Oktober 2014 - 11:19

Bart:

Er zit in A'dam een Pho soep restaurantje.
    Goeie trip daar zo te horen, Hanoi the place to be?