Begrafenis oom Dolf - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu Begrafenis oom Dolf - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu

Begrafenis oom Dolf

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

30 Juli 2010 | Suriname, Paramaribo

Mijn lieve oom Dolf is niet meer, niet even langsrijden om te groeten op weg van Zanderij bij aankomst in Suriname, zijn geest was sterk maar het lichaam wilde niet meer. Woensdag jl is de begrafenis geweest, er waren 4 ministers aanwezig en Paul Somohardjo heeft mooi gesproken, Harto heeft een heel mooi lied gezongen & samen met Jurgen Rayman en nog een andere surinaamse fluittist, ik vond het een mooie dienst ook de woorden van de dominee zijn mij lang bijgebleven en kan ik alleen maar beamen, oom Dolf heeft ons zegen gegeven door er te zijn, te organiseren en te regelen als je een vraag had of je wilde ergens heen, hij heeft een heel mooi leven gehad en na een strijd heeft hij rust gevonden, jammer voor ons maar het is goed zo. Op zo een begafenis zie je dan ook de kleinkinderen van oom Dolf die onvoorstelbaar groot en knap zijn geworden daar word je dan toch weer vrolijk van want daartussen zit vast nog wel een die dezelfde aanloop kan genereren als oom Dolf.
Mijn plan was om een aantal weken bij oom Dolf te logeren omdat dit dichtbij het kindertehuis is waar ik werk, de kinderen zijn enorm lief, om 12.30 komen ze uit school en help ik ze met huiswerk en overhoringen.Daarna is het spelen in de tuin en of ik ga een wandeling met ze maken, meestal naar Lelyhils waar een zwembad is. Gisteren dus ook met "Velli" en wat een lief kind is dat, ze wilde de hele tijd maar naar het water kijken en ze constateerde dat de man in het water aan het liggen was.Ze wilde niet weg ook al gaf ik te kennen dat het badtijd was en dat oma ongerust was als we zo lang weg zouden blijven, ze heeft flink gelopen, ze durfde nog niet in het klimrek en van de glijbaan maar dat zal niet lang meer duren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname

Mariahoeve in Lelydorp

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2010

aftellen

30 Juli 2010

Begrafenis oom Dolf

12 Juli 2010

stad in

10 Juli 2010

2010
Claudia

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 21098

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 04 November 2014

Laos-Cambodja-Vietnam (via Bangkok)

26 Juni 2010 - 07 Augustus 2010

Suriname

12 Februari 2008 - 04 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: