stad in - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu stad in - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu

stad in

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

12 Juli 2010 | Suriname, Paramaribo

Vandaag met Ruth de stad ingeweest, het is bloedheet, gisteren was ik aan het hangmatteren in de tuin want ik had denk ik een lichte zonnesteek in combinatie met bier (3 slechts). Langs de waterkant lopend komen we Wally Ajoiso tegen, hij heeft een vakantiekamp in Gunsie echt schitterend met heerlijke houten hutjes voor maar 7 euro per dag en Ruth wil er ook heen dus dat kwam goed uit. Wally zit in de stad vanwege de politiek hij is parlementslid geworden van BEP en hij wees ons de broer van Brunswijk aan die net aan kwam rijden. Van de week zagen we de zwarte Hummer van Ronny Brunswijk al rijden helaas kon ik er geen foto van maken.
Morgen ga ik weer naar het kindertehuis en ik verheug me er nu al op en woensdag gaan we naar Albina en Saint Laurent tensminste dat is de planning. Door het fietsen durf ik nu ook te gaan brommeren dus ik ga informeren waar deze te huur zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname

Mariahoeve in Lelydorp

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2010

aftellen

30 Juli 2010

Begrafenis oom Dolf

12 Juli 2010

stad in

10 Juli 2010

2010
Claudia

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 21107

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 04 November 2014

Laos-Cambodja-Vietnam (via Bangkok)

26 Juni 2010 - 07 Augustus 2010

Suriname

12 Februari 2008 - 04 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: