Vervolg LFL - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu Vervolg LFL - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu

Vervolg LFL

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

27 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

De training van LFL is zeer succesvol verlopen, de trainers hebben zeer hard gewerkt. De omstandigeheden qua organisatie en planning zijn het tegenovergestelde van wat we in NL gewend zijn. Eigenlijk valt er niet veel te plannen. Er zit zo ontzettend veel energie in het organiseren rondom het vervoer van de dorpelingen naar de binnenstad, je hebt een surinaams netwerk nodig om de zaken gedaan te krijgen. De surinamers zijn wat dat betreft zeer flexibel en hebben zeer veel incasseringsvermogen om dit soort zaken geheel rond te krijgen.
We hebben Santigron en Pikin Poika nog bezocht dit zijn dorpen die nog redelijk te doen zijn vanuit de stad, daar heeft Cynthia weer een discussie op gang moeten brengen rondom de Kind Ouder activiteiten hetgeen gepaard ging met veel emotie. Daarna zijn we in Cola Kreek gaan afkoelen dit was echt super heerlijk en zo lekker, het water is warm en de stromingen zijn lekker koel. Zoals mijn vriend zo zeggen Clau ben je ook al naar Coca Cola kreek geweest ...?
Ondertussen probeer ik de pc hier op te schonen, het is zo traag maar er zit dan ook een harde schijf van slechts 6 gb op..dah. Anyways geen overbodige luze dus. Verder voel ik me zo lekker hier het is echt het tegenovergestelde van in NL, ik moet nu al bijna huilen dat ik morgen wegga. Zucht zucht zucht. Wat ik zo leuk vind is het contact met de familieleden zoals ik zeg we hyven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

zie www.LeriforLife.com

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

Terug

28 Oktober 2008

Dolfijn

27 Oktober 2008

Vervolg LFL

20 Oktober 2008

mijn oom is overleden

17 Oktober 2008

Kick off Leri for Life
Claudia

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 21101

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 04 November 2014

Laos-Cambodja-Vietnam (via Bangkok)

26 Juni 2010 - 07 Augustus 2010

Suriname

12 Februari 2008 - 04 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: