Terug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia 007 - WaarBenJij.nu Terug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia 007 - WaarBenJij.nu

Terug

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

30 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Het is niet gelukt om nog een paar dagen bij te boeken, terugkijkend een heftige tijd gehad, voor mij emotioneel tot aan het allerlaatste moment toe. Enorm veel geleerd over de surinaamse manier van leven, anders wil niet zeggen slechter, een kruisbestuiving in levenslessen zou wellicht een goede titel zijn voor een boek. Wie weet, het is koud, circa 37 graden verschil, ik voel me alsof ik een dag heb doorgebracht in de ruimte, enorm veel geslapen en duf, constant geniesd in het vliegtuig en de aankomst op schiphol wordt steeds dreigender. Ik vraag me telkens af wat de added value hier is.. Weet jij het ?

  • 01 Juli 2010 - 08:45

    Yvonne:

    Clau, hoe is het in Suriname?
    Vermaak je je een beetje? ik zie dat deze pagina nog niet is bijgewerkt. Heb je het al druk met vrijwilligerswerk?
    hier gaat alles goed. Ik ga zaterdag met vakantie naar Curacao. Laat je nog wat van je horen? groetjes Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

zie www.LeriforLife.com

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

Terug

28 Oktober 2008

Dolfijn

27 Oktober 2008

Vervolg LFL

20 Oktober 2008

mijn oom is overleden

17 Oktober 2008

Kick off Leri for Life
Claudia

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 21116

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 04 November 2014

Laos-Cambodja-Vietnam (via Bangkok)

26 Juni 2010 - 07 Augustus 2010

Suriname

12 Februari 2008 - 04 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: