Terug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia 007 - WaarBenJij.nu Terug - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia 007 - WaarBenJij.nu

Terug

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

30 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Het is niet gelukt om nog een paar dagen bij te boeken, terugkijkend een heftige tijd gehad, voor mij emotioneel tot aan het allerlaatste moment toe. Enorm veel geleerd over de surinaamse manier van leven, anders wil niet zeggen slechter, een kruisbestuiving in levenslessen zou wellicht een goede titel zijn voor een boek. Wie weet, het is koud, circa 37 graden verschil, ik voel me alsof ik een dag heb doorgebracht in de ruimte, enorm veel geslapen en duf, constant geniesd in het vliegtuig en de aankomst op schiphol wordt steeds dreigender. Ik vraag me telkens af wat de added value hier is.. Weet jij het ?

• 01 Juli 2010 - 08:45

Yvonne:

Clau, hoe is het in Suriname?
    Vermaak je je een beetje? ik zie dat deze pagina nog niet is bijgewerkt. Heb je het al druk met vrijwilligerswerk?
    hier gaat alles goed. Ik ga zaterdag met vakantie naar Curacao. Laat je nog wat van je horen? groetjes Yvonne