Dolfijn - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu Dolfijn - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu

Dolfijn

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

28 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

Zoals gebruikelijk zit ik samen met Rae Ann in Dolfijn (zwembad) even te chillen na een warme dag. 's Ochtends op kantoor geweest en dan komt alles tegelijkertijd, telefoontjes, drukte en onze ict vriend Maupie met offerte binnenvallen, ik zat te wachten op een man die me op zou komen halen die kwam maar weliswaar 2 uur te laat. De oude pc bleek toch een usb aansluiting te hebben dus alle documenten op mijn stick geladen alleen het wegschrijven op archief via cds die uiteraard nog op kantoor liggen, moet nog gebeuren.
Op bezoek geweest in Commewijne Leliendaal, prachtig en betaalbaar maar 'ver' van de brug dus ik heb een luxe probleem. Ik ben van plan morgenochtend te vragen of ik nog een paar dagen bij kan boeken om de zaken goed af te ronden en prompt krijg ik stress, buikpijn en hoofdpijn wat zou dat nou betekenen. Ik heb steeds meer moeite om weg te komen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

zie www.LeriforLife.com

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

Terug

28 Oktober 2008

Dolfijn

27 Oktober 2008

Vervolg LFL

20 Oktober 2008

mijn oom is overleden

17 Oktober 2008

Kick off Leri for Life
Claudia

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 21114

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 04 November 2014

Laos-Cambodja-Vietnam (via Bangkok)

26 Juni 2010 - 07 Augustus 2010

Suriname

12 Februari 2008 - 04 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: