Dolfijn - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu Dolfijn - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu

Dolfijn

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

28 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

Zoals gebruikelijk zit ik samen met Rae Ann in Dolfijn (zwembad) even te chillen na een warme dag. 's Ochtends op kantoor geweest en dan komt alles tegelijkertijd, telefoontjes, drukte en onze ict vriend Maupie met offerte binnenvallen, ik zat te wachten op een man die me op zou komen halen die kwam maar weliswaar 2 uur te laat. De oude pc bleek toch een usb aansluiting te hebben dus alle documenten op mijn stick geladen alleen het wegschrijven op archief via cds die uiteraard nog op kantoor liggen, moet nog gebeuren.
Op bezoek geweest in Commewijne Leliendaal, prachtig en betaalbaar maar 'ver' van de brug dus ik heb een luxe probleem. Ik ben van plan morgenochtend te vragen of ik nog een paar dagen bij kan boeken om de zaken goed af te ronden en prompt krijg ik stress, buikpijn en hoofdpijn wat zou dat nou betekenen. Ik heb steeds meer moeite om weg te komen...