Standplaats Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu Standplaats Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu

Standplaats Paramaribo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

1)Ik ga na 7 jaar lekker onthaasten in Suriname van 12 februari t/m 4 maart.
2) Ook ga ik vrijwilligerswerk doen voor www.leriforlife.net gecombineerd met een bezoek aan een aantal dorpjes in het binnenland samen met de oprichtster van de stichting.
3) En ik wil de economische mogelijkheden onderzoeken in Suriname.
4) Is het mogelijk om een stukje land te kopen in Suriname voor later als ik oud ben met het doel om er een bescheiden vakantiehuisje op te bouwen ?
5) 7 Jaar geleden waren de wegen vol gaten, kon je niet echt snel telefoneren laat staan internetten, ik hoop deze log bij te houden & te updaten als naslagwerk.
Omdat ik niet zo veel zin heb om een laptop mee te sjouwen ben ik dus afhankelijk van de aanwezige internetcafe's. Veel plannen maar ja ik ben & blijf een surinaamse waarschijnlijk wordt het toch 'hangmateren' op de porch !!!

• 23 Februari 2008 - 21:17

Marieke:

He Clau heb je al iets weten uit te vinden over een stukje land?