Standplaats Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu Standplaats Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu

Standplaats Paramaribo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

1)Ik ga na 7 jaar lekker onthaasten in Suriname van 12 februari t/m 4 maart.
2) Ook ga ik vrijwilligerswerk doen voor www.leriforlife.net gecombineerd met een bezoek aan een aantal dorpjes in het binnenland samen met de oprichtster van de stichting.
3) En ik wil de economische mogelijkheden onderzoeken in Suriname.
4) Is het mogelijk om een stukje land te kopen in Suriname voor later als ik oud ben met het doel om er een bescheiden vakantiehuisje op te bouwen ?
5) 7 Jaar geleden waren de wegen vol gaten, kon je niet echt snel telefoneren laat staan internetten, ik hoop deze log bij te houden & te updaten als naslagwerk.
Omdat ik niet zo veel zin heb om een laptop mee te sjouwen ben ik dus afhankelijk van de aanwezige internetcafe's. Veel plannen maar ja ik ben & blijf een surinaamse waarschijnlijk wordt het toch 'hangmateren' op de porch !!!

  • 23 Februari 2008 - 21:17

    Marieke:

    He Clau heb je al iets weten uit te vinden over een stukje land?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

zie www.LeriforLife.com

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

Terug

28 Oktober 2008

Dolfijn

27 Oktober 2008

Vervolg LFL

20 Oktober 2008

mijn oom is overleden

17 Oktober 2008

Kick off Leri for Life
Claudia

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 21117

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 04 November 2014

Laos-Cambodja-Vietnam (via Bangkok)

26 Juni 2010 - 07 Augustus 2010

Suriname

12 Februari 2008 - 04 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: