1e Week Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu 1e Week Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Claudia 007 - WaarBenJij.nu

1e Week Paramaribo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

12 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

Ik werd opgehaald door mijn nicht en haar dochter en man en de eerste week van Paramaribo heb ik doorgebracht bij oom Frits en tante Wonny op Kerstenproject. Dit was echt een heerlijk weekje acclimatiseren omdat in de ochtend iedereen weg was naar school of werk en ik achterbleef met mijn nichtje van 2 die elke ochtend wilde spelen. Het programma bestond uit voorlezen, kibri tikki spelen en nog wat andere peuterspelletjes die heerlijk waren om de tijd te verdrijven. Ter voorbereiding op mijn reis naar het binnenland naar Boven Suriname waar ik een beetje huiverig tegenover stond omdat ik niet wist hoe de faciliteiten geregeld waren en het een groot avontuur zou zijn mbt de erbarmelijke reisomstandigheden, ik zag me al in zo een grote bus zitten met Saramaccaners die gigantisch veel bagage hadden die alle kanten opvlogen, bovendien hoe zou ik moeten gaan "toiletteren" ? Das altijd de vraag bij mij op reis.
Voor vetrek ben ik nog met Oom Ramon en tante Louise savonds over de brug gereden om aldaar in Tamaredjo een saoto te eten, dit was echt een leuke en spontane actie. Zij zijn beiden gepensonieerd en houden zich nu bezig met kerkelijke activiteiten waarover ze zeer enthousiast en gepassioneerd over kunnen vertellen. M.i. is het belangrijk om te weten waar je een passie voor hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

zie www.LeriforLife.com

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

Terug

28 Oktober 2008

Dolfijn

27 Oktober 2008

Vervolg LFL

20 Oktober 2008

mijn oom is overleden

17 Oktober 2008

Kick off Leri for Life
Claudia

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 21096

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 04 November 2014

Laos-Cambodja-Vietnam (via Bangkok)

26 Juni 2010 - 07 Augustus 2010

Suriname

12 Februari 2008 - 04 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: